Saturday 4 August 2012

Jurnal | Alahamdulillah :)

Assalamualaikum n hye!
Alhamdulillah..
Yippi...
aku gembira.. sangat2...
sebabnye.. banyak perkara baik datang...
Alhamdulillah..

pertamanye....
aku dah ad DSLR ak sendiri.. yeay..
Nikon D90 dh lme tringin..
tengok kat kedai hargenye nye.. nak mencecah rm 4,000
TAPI.. ak mndapat ngan harga rm 1,800
kire ok la tuh an.. hahhaa.. wlupon bukn first hand tp ak caye sbb..
kameranye asal dari abg ak.. yg bli ngan rm 4,000 jual kat kwn dy rm3,000++
pastuh x sampai bpe bulan kwn dy jual balik... jd.. dapatlah kat ak... ho3..
Nikon D90 SLR Digital Camera with Nikon AF-S DX NIKKOR 18-105mm + complete kit set


inilah hasil percobaan.. hahhaha.. excited sgt.. yg lipas tuh.. keje adek ak.. kui3..

keduanya...
game wii yg bapak ak jumpa.. dah dibaiki..
ho3.. pasni bley la main puas2..
x ada la buhsan sgt duduk umah neyh..
at least bergerak la otot-otot ak neyh...
hahahahha... :DD

ketiganye..
saya mendapat hadiah dari seseorng...
yang begitu saya sayang :)
dia hadiahkan dompet raya!! ngeh3...
lagipon sbb saya berjaya masok ke tahun 2!!
Alhamdulillah...

hmm cantik kan?? cam kanak2 ada butterfly gituh...
hehhe mestilah aku yang pilih.. ho3...
bagi menggantikan dompet yang dia kata uzur neyh..
hmm bagi ak nampak elok lagi..
hmmm.. tapi xpe.. aku simpan buat kenangan..
ni gaji pertama yang dia gunakan untuk aku...
saya sayang syafiq :)

No comments:

Post a Comment

Klik enTry Yg agak2 Menarik ^^