Friday, 17 August 2012

Memori | I know what you did last Raya!

Assalamualaikum n hye..
Esok dah nak balik kampung.. huhuhu.. ^^
Aku ske balik kampung neyh..
tapi tahap yg paling segan bile owg tegor.. wuuitt makin berisi, makin kurus, ooouuh dh besar!!
hahaha segan2,,,
last year tok aku sakit.. so x jalan raya mne2.. aku pon balik balik kl awal.. tp aku x igt sbb pe..
tahun ni raya tanpa tok T.T
semoga roh nya tenang di alam sana

but 2 taun lepas aku ingat.. 2010
aku de join konvoi raya..
ngan kawan skolah menegah aku.. dr 2005 lg..

kredit for this pict to FATIN  yg kiri skali tuh ^^

ini picture nye ha.. aku je yg x pakai baju kurung~
rsenye sume nyer 3 buah kreta..
but sebuah kereta neyh. hmm terlajak cket mse undur kreta..
pecah kreta dia bahagian belakang... nasib xde sape yg cedera
dia xnak balik umah xnak kakak dia tahu tp balik tuh dia gtaw mak dia je...

so mse kereta tuh masok bengkel..
dyowg neyh bermalam kat umah mak sedara aku sehari..
n kwn aku lg sowg sehari..

tringat lagi mse bapak aku nak hantar kiteowg g pekan..
sbb nak naik bas ke bandar..
konon nye nak tgok kereta tuh kat bandar..
siapa sangka kereta waja boleh muat 7 orang dewasa..
keh3...

Nina yg paling kanan tuh duduk atas riba aku..
hehehhe...^^

sekarang sume dh besar.. wlupon busy ngan schedule masing2..
but still contact..  InsyaAllah kalau ada peluang kita konvoi lagi yer^^
secara jujurnya... aku rindu kat hampa semua ;(

Salam Aidilfitri sume....
Maaf Zahir dan batin^^
(^_^)v PeaceYooOO!

14 comments:

  1. jalan jalan pergi raya ni seronok time ada kawan kawan jer. zaman skolah best. da kerja, duduk umah jer banyak. adeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah..tambah ada yg dh berkeluarga..

      Delete
  2. Huhu.. Betul2 memori nih.. Siap boleh pecah belakang kereta.. Nasib semua tak pape kan? Btw, selamat hari raya Jihah! ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah undur sampai langgar tiang.. ye MM.. Maaf zahir Batin..

      Delete
  3. syoknye konvoi raya dgn kwn2.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sronak la jugak time neyh.. penoh perut.. beraya sakan^^

      Delete
  4. hehe, selamat hari raya =)

    dulu pun masa sek ada jugalah join kawan kawan beraya dkat rumah member kelas. sangat rndu masa tu =)

    ReplyDelete
  5. tahun ni aku ngan nina raya penang pulak. Jom ramai2 p serbu rumah farhana!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada sapa2 nak jemput ak x??? hehehe.. lesen x sempat la nak dapt sblom raya.. ak on ja!! hehehhe

      Delete
  6. selamat hari raya...samala thn ni pon braya tnpa nenek n atuk belah ayah

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam lebaran~ jangan sedih2 k.. kita doakan mereka yang tiada..

      Delete
  7. singgah beraya kat cni. selamat hari raya dari nana ^^

    ReplyDelete

Klik enTry Yg agak2 Menarik ^^