Monday, 11 November 2013

Luahan | Nukilan untuk ABAH

Assalamualaikum n Hye..
Coretan ini khas untuk abah.. Maafkn adik kerana tidak dapat menzahirkan luahan hati ini secara terus terang.. Mungkin suatu hari nanti abah akn baca coretan anak abah ini yg dikhaskn untuk abah..
Abah...
Tahukah abah yg abah merupakan cinta pertama adik.? Abah telah membuat adik sangat cintakan abah.. Sebelum adik tidur, Abah ajar adik baca doa supaya adik berasa selamat disisi Tuhan yg satu iaitu Allah.. Didikan abah menyebabkan adik kenal spe Tuhan adik.. Adik ikut pesan abah.. "Kita hendaklah melakukan perkara yang disuruhNya, meninggalkan perkara yg dilarangNya" Terima kasih abah.. Ouh sebelum adik tidur juga abah dodoikan adik dengan alunan zikir supaya adik dapat dibuai mimpi lena.. Adik sangat cintakan abah.. Sebab itu setiap petang adik tunggu abah pulang di depan pintu.. Walaupun pada masa itu adik tidak reti melihat jam tapi adik tahu setiap kali selepas tonton kartun kesukaan adik, abah akn sampai..
Adik masih igt setiap kali abah sampai dan buka pintu rumah, Abah akn mendepa kan tangan supaya apabila adik berlari ke arah abah, Abah akan membalas pelukan dari Adik.. Kmudian abah akan dukung adik.. Adik tak tahu abah penat balik kerja sebab adik tengok muka abh tersenyum lebar bahagia layan karenah adik.. Ingat x masa kita tengok tv sme2 abah? Masa itu abh terlelap, tp Adik kjutkan abah supaya temankan adik, abah hanya mengangguk dan layan karenah adik tonton tv. Tp lain pula apabila Adik yg terlelap.. Abah angkat Adik masuk bilik supaya tiada siapa yg ggu tidur Adik.. Terima kasih Abah...
Abah tahukan Adik ni perengus orangnya.. Stiap Kali Adik mengamuk tak pernah Abah tempik mahupun herdik.. Dengan sabar Abah layan Adik.. Abah pujuk Adik.. Kalau boleh Abah tak mahu melihat tangisan Adik.. Mungkin tangisan Adik menyebabkan Abah Rasa bersalah.. Apa yang Adik mahukan Abah usaha supaya Adik dapat... Terima kasih Abah..

Abah,
Sekarang adik dh meningkat dewasa. Adik ada berkenalan dengan seseorang jejaka ni. Dia menyatakan kata cinta pada adik. Diala orang pertama yang meluahkan rasa cinta pada adik. adik berasa terharu sehinggakan adik mula jatuh hati padanya. Adik berasa gembira setiap kali bertemu dengannya. Setiap hari tak kira masa adik tersenyum mengingatkan si dia. 

Abah...adik minta maaf. Nampaknya adik dh lupakan cinta pertama adik. 
Tapi Abah,klu ini dinamakan cinta kenapa air mata adik menangis kerana dia?  kenapa hati adik sakit kerana sikapnya? kenapa adik dimarahi kerana silap yg tidak dapat diakuinya? Adik merasakan seperti tidak dihargai.
Adik berfikir sejenak. Adakah perasaan ini yang abah rasa selama abah bersama adik?

Abah,
Kini adik faham. Cinta itu bukanlah hanya sekadar di bibir sahaja. Walaupun Abah tidak pernah menyatakan kata cinta pada adik. Tapi kerana cinta dan kasih sayang abah telah lakukan yang terbaik untuk adik. Bagi adik tiada lelaki sehebat abah.
Abah... Maafkan adik klu adik ada berbuat salah dengan abah.

Sehingga setakat kini nukilan adik. Semoga kita akan bertemu lagi.
Wassalam.


**p/s : nukilan ni xde kena mengena ngan spe2 k! sekadar luahan di kala mlm.. kehkehkeh.. so, hargai ayah sementara mereka masih ad... till then,
PEACE YO! (^_^)v



Wednesday, 3 July 2013

Wordless Wednesday | Hobi

Assalamualaikum n hye

FIGURA Miniature

Till then,
Peace yoo! (^_^)v

Sunday, 30 June 2013

Luahan| Senyum tak perlu kata apa2

Assalamualaikum n hye!

Well senyum guys n girls!
Kan cantik gituh~
Ye x?
Klu senyum bru la sng owg nk dekati..
Bukn bermaksud tuk ngoraat k!
No no no no!
Haish la kowg ni..
Jgn la negative thinking sgt..

Eyh ke ak yg negative thinking pikir kowg yg sedang berfikir negatif...
Ok bye~

Haahaha pe salahnye.. Senyum cket :-)
Ni nak 'cengey' je.. Taw x cengey tuh pe? Lebih kurang cam merengus jugak la.. Org utara pggil cengey **ak x pasti ejaan btul camne.. Main ikot ske ati je.. Hew3

Senyum ni bukn susah pon..
Klu ikotkan senyum merupakan gaya bahasa yg difahami semua org.. X kire beza agama, bangsa, bahasa mahupon negara..Klu korg senyum kn lebih mesra~~~ aiseyh..

Senyum la selagi kite boleh lg mampu tersenyum.. Kerana senyuman itu adalah satu anugerah tidak ternilai dr Nya..
Disaat kita disini diberi pluang utk masih tersenyum ad lg saudara kita yg x mampu tersenyum.. Hanya tangisan air mata sahaja yg kita mampu lihat..

Till then,
Peace Yo! (^_^)v

Thursday, 20 June 2013

Updates

Assalamualaikum n hye!

Well dh lme gile x update..
Stalker pon dh gtaw yg asyik2 tgok page ak mende sme aje.. Huhuhu..

So sowie.. Busy walaweyh..
Ad manyak hal kena settle..
So skang kite holiday!
ALHAMDULILLAH..
Walaupon skejap.. Tp amat bmakna sgt2...

Well skang ni ak Kat perak..
Bercadang nak g penang n kedah tp
Apakan daya kawan kiteowg yg drive demam pnas..
So tersadai la Kami di teluk intan ni
Alolo cian nye...
Well smoga cepat sembuh k!

Till then,

Peace yo! (^_^)v

Wednesday, 17 April 2013

Wordless Wednesday | Mencuba doodle abstrak!

Assalamualaikum n hye...
For the person named KYDD..
He involves in 70km cycling and tennis
Till then,
Peace (^_^)v

Wednesday, 10 April 2013

Wordless Wednesday | Sampaikan rindu

Assalamualaikum n hye^^

Lagu :sampaikan rindu ♥♥
Nyanyian: Izzue Islam n Syarifah Sakinah
Drama:bunga Merah Punya

Till then...
(^_^)v Peace!

Wednesday, 3 April 2013

Wordless wednesday | 5 minit

Assalamualaikum n hye^^

"5 minit yang ku tunggu saat bermakna ♥♥"
-Ramlah Ram ft Caprice

Wednesday, 20 March 2013

Wordless wednesday | Primadonna

Assalamualaikum n hye...

Old enough to be primadonna? Think about it...

Tuesday, 19 March 2013

Luahan | Kisah Kawan ♥

Assalamualaikum n hye...

Pada suatu ketika...Ada kisah 3 sahabat....
Nana, tata n wawa
Mempunyai latar belakang berbeza perangai yang berbeza..
Namun perbezaan ini menyatukan mereka...
Pada suatu hari,
Nana tiba2 menjauhkan diri drpd tata n wawa..
Kerana nana merasakan dy perlukan ruang n kawan yang lebih ramai..
Tanpa nana sedari tata n wawa begitu terkilan dengan sikap nana..
Namun mereka tidak memberitahu nana kerana tidak mahu nana terasa...

Mereka hanya perhatikan nana dr jauh.. nana begitu gembira..
Walaupun hati mereka sakit.. tp kerana mereka sayangkan kwn lebih dr mereka sndiri..
Mereka tidak mahu merebutkan nana... cukuplah nana tersenyum gembira..

Pada saat nana mezahirkan kegembiraannya...
Jauh di sudut hatinya dia berasa kosong...
Dia rindukan wawa n tata... ♥
Nana berasa serba salah... dia merasakan sikapnye begitu melampau...
Lalu pada saat itu... dia mengambil sehelai kertas...
Dilukisnya sekeping hati ♥ yang sagt besar memenuhi kertas tersebut...
Di dalam hati tersebut dilukisnya 2 gadis yang berpegangan tangan...

Nana membahagikan hati itu kepada 2 bhgian...
Dimasukkan ke dalam sampul ke 2 2 bahagian tersebut..
Nana meminta kenalannya syasya untuk menyampaikan sampul tersebut kepada tata n wawa..

Kebetulan pada saat itu tata n wawa berada bersama semasa syasya menyampaikan sampul itu..
Tata n wawa membuka sampul itu bersama...
Di situ juga tercatat...

"Di sini terdapat sekeping hati... tidak adil bagiku membahagikan begitu banyak... aku hanya dapat membahagikan hati ku sama rata kepada 2 bahagian... hanya untuk tata n wawa... ambil setiap setengah drpd hatiku.. andai ia bercantum menjadi satu hati.. hati aku yg hanya berhak untuk kamu berdua miliki... aku sgt syg kamu berdua, tata n wawa...."

Mereka berjumpa nana n saling berpelukan sambil mminta maaf...

P/s sorry seems to be the hardest word.. klu salah apa salahnye meminta maaf jgnlah terlalu ego... kita mungkin akn khilangan org yg kita sayang tnpa kita sedari.. org cakap jika hendak meninggalkan org yg tersayang ucaplah dengan kata2 indah yang menyenangkan hati.. seperti kita melihat mereka buat kali yg terakhir.... untuk anda semua..

SARANGHAEO♥♥♥
Peace! (^_^)v

Wednesday, 13 March 2013

Luahan | Kehebatan seorang guru

Salam n hi ^^

Well ak miss cgu2 ak kat skolah...
Dh lme tggalkn dyowg..
Dh jarg balik mlawat skolah sbb jauh n kekangan masa...
Tp mereka tetap di hati...
Well, lecturer ak kat sini pon guru2 yg mengajar..
Mereka ni sungguh hebat sebab berjaya mendidik sehingga berjaya!

Terima kasih cgu.... wlupon hari guru lmbat lg
Xperlu kowt tggu smpai hari guru tiba..
Hehhe...

Ttbe teringat dalam drama korea ni..
School 2013 menunjukkan betapa komitednye guru dalam menjalankan tugas..
Sedaya upaya mendidik anak murid sehingga mereka tamat pengajian..
Wlupon kadang2 guru2 terasa hati dengan peljar, mereka juga manusia biasa..
Namun, hati mereka begitu mulia memberi sedikit ruang dalam hati mereka utk memaafkan...

Dalam scene ni.. pelajar ni gangster skolah..
Suka sgt pukul owg..
But then suatu hari, cgu dy dtg jenguk dy..
Membuatkn dy berasa nk marah.. n nk tumbuk cgu tuh
Tp.. dy x jd nk tumbuk...

Cgu dy kata "klu aku jiranmu pasti kau sudah menumbuk ku, tp kerana aku gurumu"
Terharu sgt...

Till then,
(^_^)v Peace!

Wordless Wednesday| Ilmu ♥

Salam n hye ^^

Saturday, 9 March 2013

Luahan | jiwang sweet♥

Assalamualaikum n hye...

Well aku berangan sowg2 bile dh kahwin nnt..
Hahhaha... blajar x abes lg nk kahwen..
Gatai bebenor..
Xla... sbb aku ni jiwang... so aku nak lelaki yang sweet..

Bley x? Bley x?

So mulakan imaginasi....

Bila suami ak pulg dr oustation...
Then ak tggu dia sambil berdiri...
Dia send message ktenye dh nak sampai...
Tp mata aku meliar.. cari dimana la kelibat suamiku...
Hatiku kian berdebar.. wlupon sudh lme bersama..
Perasaan nye hampir sme seperti ptama kali ak mahu bjumpanya..
Perasaan yang terlalu rindukan suamiku..
Sehinggakan aku terbau badannya.. harum~
Bila ku pusing... rupa2nye dia di belakang aku..
Terus aku peluk.. n dia pon mencium dahi ku...

Auuuww sweett...
Ok x.. hahhaha

Till then,
(^_^)v  Peace!

Friday, 8 March 2013

Jurnal | Happy birthday Mira ^^

Assalamualaikum n hye...
Well mira happy birthday to you...
May Allah bless you and hope you success in ur life..
Wlupon bezday ko jtuh 29/2 yg xde dlm kalendar tahun ni...
But we celebrating you... so that you never be forgotten...
Say thanks to your mum for giving birth to you... ^^
If not we never have the chance to meet you...
And being the part of us and cheer up our life even better ^^
Till then.,
Peace! (^_^)v

Friday, 1 March 2013

Luahan | bagaimana anda menilai?

Assalamualaikum n hye^^

So how life goes on?
Improved? So far so good?
Worst? Terrible?
Or none of the above?

Huhuhu,...
Kehidupan kita ini sentiasa dinilai tanpa kita ketahui..
Well human being.. they love to judge people :P
Kadang2 kritikan membuat kita berasa sangat rendah diri...
Tp ad plak yang ambilnya sebagai satu cabaran untuk membuat perubahan..
Namun ada jugak yang tidak mahukan perubahan, tetap dengan pendiriannya kerana bagi dia... apa yang dilakukan itu betul...

So mana satu anda lakukan?
Adkah perubahan itu satu kesalahan? Atau benarkah tindakan anda untuk tidak melakukan perubahan?
Well people are difference.. sometimes we have to accept the differences..
Differences are uniques..

Perbezaan melengkapkan satu sama lain...
Kadang kita bertengkar kerana perbezaan kita...
Tanpa kita sedari kita telah membuka minda kita tanpa menyempitkan otak kita dengan hanya one point of view...
Kdg2 klu pndapat kita berbeza tak semestinya kita salah...
Kdg2 klu kita mempunyai pndapat tak semestinya kite wajibkan orang lain untuk terima pndapat kita...
Pendapat orang berbeza2...
Yang pentingnya bagaimana kita mahu harmoni dalam perbezaan kita..
Yang penting "respect" !
Semua orang diberi pilihan.. x semstinya pendapat yang mendapat vote majoriti adalah betul,
Dan x semestinya mereka yg tiada kepastian sama ada betul atau salah... mereka tidak mengambil tahu..
Cuma mereka mempunyai pendapat yg berbeza yang boleh menerima kedua duanya...

So fikir2knlah...
Till then,
(^_^)v

Wednesday, 27 February 2013

Wordless wednesday | Dream ♥

Assalamualaikum n hye ^^

Tq awk buat sy menulis dan melukis kembali..
Kau ilhamku....
Till then,
Peace! (^_^)v

Tuesday, 26 February 2013

Luahan | Please!!

Assalamualaikum n hye ^^

Sorry seems to be the hardest word...
Kdg2.. tanpa kite sedari kita melukai hati seseorang...
Tp kadang2 kita tak sengaja...
Diluah mati mak, ditelan mati bapak..

Kdg2 kita sembunyikan perasan sedih supaya orang disekeliling kita tidak berasa sedih bersama
Kdg2 kita berkongsi  kegembiraan mengharapkan gembira bersama...
Namun apkan daya kdg2 kegembiraan kita melukakan hati orang lain tnpa kita sedari...
Maaf kerana membuat kamu terluka...

But please....
Please don't say "I wanna look how far u can go"
But... please...please say...

"I pray the best for you"
Till then,
Peace! (^_^)v

Friday, 22 February 2013

Luahan | Hidup seperti buah epal...

Assalamualaikum n hye...

Well... seperti biasa.. hidup harus diteruskan..
Kita hidup ada tujuan...
Biar la tujuan itu sampai ke destinasi yang sebenar..

Hidup ni seperti buah epal..
Mungkin nampak cantik dan bersih di luar..
Tapi tak mungkin kita boleh menerangkan lagi pasal epal ni..
Melainkan kita rasa terlebih dahulu..
Mungkinkah ia berasa masam? Atau manis? Mungkinkah ada parasit ulat di dalam nya? Siapa tahu...

Begitu juga kehidupan seharian..
Orang melihat dasar kehidupan individu itu..
Bahagia, mudah tanpa sebrang masalah..
Namun hakikatnya bukan orang yang merasai kehidupan individu tersebut..
Mungkin kesedihan itu cuba disembunyikannya..
Untuk melihat org lain bahagia agar dia mampu bahagia juga..

Orang akan melihat ulat di dalam epal sgt jahat..
Sehinggakan merosakkan epal tersebut...
Namun tiada siapa yang melihat kesedihan yang dialami oleh ulat itu..
Tahukah anda ulat itu cuba sedaya upaya meneruskan kehidupannya...
Orang melihat dia cuba merosakkan epal tersebut... bergantungan pada isi epal tersebut..
Ulat itu mengambil kesempatan terhadap epal
Sedangkan itulah kitaran hidup...
Apa yang hidup pasti mati.. yang ada akan tiada...
Epal tiada disebabkan ulat, ulat mati disebabkan kekenyangan oleh isi epal itu..
Sedangkan ulat dan epal bergantungan antara satiu sama lain...
Epal mungkin tidak mahu hidup slama2 nya.. dia mungkin akan busuk..
Oleh itu ulat makan isi epal itu agar epal itu tidak sedih apabila dia busuk nanti..
Namun begitu.. ramai orang tersalah anggap pada ulat tersebut..

Adil tak?
Namun begitulah orang lain melihatnya..
Melihat hanya sebiji epal yang lebih cantik dan bersih..
Berbanding ulat yang jijik, geli dan kotor..

P/s moral of the story... orang akan nilai sesuatu itu pada keadaan luarnya tanpa mengetahui situasi yang sebenar... mereka mungkin menilai membuat keputusan itu berdasarkan apa yang mereka lihat.. bagaimanakah? Sedangkan mereka tidak merasainya... adilkah?

Till then,
(^_^)v peace!

Monday, 18 February 2013

Jurnal | Mood study~ dementia

Assalamualaikum n hye...

Wlupon ak dh stat sem bru awl lg dr sume owg...
Hahahhaha..
Mood study bru dtg slepas 2 mggu klass n smggu cuti..
Kui3...

Skang ni aku tgah tension...
Adowai.. manyak lagi yg ak kena abeskan..
Huhuhu....
Tp xpe... yg pentingnye kite kena paham...

Bru harituh.. ak tgok tv..
Pasal dementia.. (senang lupa)
People nowadays tend to forget things..
We call it as "digital dementia"
Bcoz everything that we need to remember like phone no.
Are remembered by smart phone
(Klu dlu ak hafal kowt no. Kgkwn ak.. skang x dh)hahahha
Everything that we are curious.. we shall try to explore more by doing research..
But now, We just find it in google search..
Huk3...
Bak kata Matluthfi "malaih pikiaq"

Hahhaha... so don't make your brain rusty...
Use it wisely...

Till then,
Peace! (^_^)v

Sunday, 17 February 2013

Review | Drama School 2013 ♥♥

Assalamualaikum n hye...

Mse cuti arituh ak ad lyn satu drama krea ni
Tajuk "School 2013"
Tibe2 terasa windu plak zamn2 skolah..
Citer ni mengisahkn citer yg blaku kat skolah..
Terutamanya guru n pelajar...
Peranan ibu bapa yg kdg2 menguasai pihak skolah sehinggakan pihak skolah sendiri dlm kebingungan...

Bile ak reflex blik citer ni..
Spt blaku kat persekitaran kite jugak..
Kdg2 ibu bapa ini cpat mlatah..
Sehinggakan xtaw situasi sbenar...
Pe yg penting anak mereka terbela..
Maruah tidak tercalar.. oOops! Agak pedas di situ..
Ini cuma pandangan aje...
Wlupon ak x jd ibu bapa lg...ho3...

Ada satu part yg aku terharu bile anak murid dy nak tumbuk dy..
Tp dy x mampu.. cgu tuh kata "klu aku jiranmu pasti kau sudah mnumbukku, tp kerana aku gurumu...." terharu sgt2...

Ni cume sdikit pndangan n pedoman..
Till then
Peace!  (^_^)v

Saturday, 16 February 2013

Jurnal | Denai Alam ♥

Assalamualaikum n hye.. ^^

Denai alam? Tempat apakah? Inilah tempat tinggal aku..
Hoyeh...
Wlupon xpnah dgar.. tp inilah tempat aku melepaskan segala tekanan,.
Tempat untuk relaks..
Ye la.. there is no such place as HOME..

Bile ptg2.. klu ari baik bley la jalan2...

Xpon jogging.. hew3..
Nk kurgkan berat bdn ni..
Cewaahhh bsungguh2.. kite tgok hasilnye...
Hew3..

Nmpak muke owg ltih berjogging x? Ke nmpak cam owg poyo nk bergambar?
Hew3.. till then..
(^_^)v peace!

Like | putih putih melati

Assalamualaikum n hye ^^

Ak akw ske sgt lgu bru st12 ni
Wlupon owg kte vokalis bru ridho ni,
Xla sehebat vokalis dlu charly...
Tp pe2 pon aku ske2.. hew2...

Friday, 15 February 2013

Photo Contest: Aku dan Dia by Blog Paly

Assalamualaikum n hye^^

harini aku nak join satu contest yang menarik perhatian aku^^

KLIK SINI klu nak join

gambar ni aku suka sangat.. menceritakan segala tentang aku dan dia^^


nmpak x kamera tuh? My Nikon D90 adalah segalanya buat aku.. dy telah mengembara ngan aku di setiap pelosok tempat dari puncak bukit sehinggalah ke paras laut..memberi gambaran kenangan yang mungkin akan dilupakan.. the most precious adalah kawan aku tuh.. Siti Akhirah Rosmaniah ^^ ada dengan aku di setiap tawa dan duka.. kenapa gambar ni hitam putih?? kadang2 memori kita begitu kabur, mungkin tidak ingat akn bju apa warna apa,.. tp yang kita ingat, kejadian itu sendiri yang mewarnai kehidupan kita sekarang :)

till then, tq
(^_^)v Peace!

Thursday, 14 February 2013

Memori | Bertaut kembali selepas 3 tahun~

Assalamualaikum n hye~

ok.. dh lme giler sgt x update..
busy dgn aktiviti dr perak, kedah sampai la ke johor..
dgan exam yg x abes2... kui3...

then bile cuti, ak bkesempatan berjumpa dgn seorg jejaka..
mengenalinya semnejak 15 tahun..
org kata zaman skolah tuh cinta monyet..
kui3...

kmudian umo 18.. kami bpisah..
pada saat umo 21 tahun ni... kami bertemu kmbali ^^
kenapa???


adakah in jodoh? kita xkan taw spe jodoh kita...
itu urusanNya.. kita hanya mampu berdoa yang terbaik



jejaka inilah yg ak maksudkn~ hehehe...Ooops!
btulkah pilihan aku kali ini.... kdg2 kita ni buta kerana cinta...

kadang2 kita gagal dlm bercinta kerana mungkin kita lupa untuk menyintai Yang Esa..
Allah itu Maha Adil .. Dia sayangkan hambaNya...
jika diberi ujian jgn lupa padaNya kerana Dia ingin kita sentiasa ingat padaNya..

manusia dijadikan berpasang-pasangan... mungkin kah dia yang pertama n terakhir buatku?
Hanya Dia yang tahu.. aku berserah padaNya..

till then,

(^_^)v Peace!

Sunday, 27 January 2013

Jurnal | Sg Klah, Perak (Hot springs)

Assalamualaikum n hye..

huk3.. lme benar x mengupdate.. busy cket la weyh...
bukn cket tp manyak..
dengan masalh personal x abes2..
kui3,...

ok.. bru2 ni aku ada join aktiviti kat Perak..
Perak kan besar...
so secara spesifiknya... Sg Klah..Sungkai...Perak..

kat sini ada kolam air panas.,. woow..
first time p wlupon umoq dah 21.. kui3..



ni kolam air panas nye... before masuk kolam air panas kiteowg mandi air sejuk dlu...
weehoo....


nmpak cam bes je an... huk3..


nak rendam kaki pon bley...


klu dh lapar sgt... bley beli telur..
rebus telur... nyum2...

uish..uish.. sedapnye telur dia... jgn wisau ad mse tuk kowg taw bpe lme nak dimasak..
yg ni teler 3/4 masak.. huk3..


ouch.. jgn sampai terjatuh dlm tmpat rebus telur tuh...
panas...

bgus kolam air panas ni...
bley segar kan kulit.. tapi mende bru yang aku taw adalah..
algae kolam air panas ni sebenarnye adalah ubat n bgus tuk kulit..

"Sapu ke muka boleh, ke atas tubuh badan pun boleh dan sangat mujarab di tempat-tempat yang berparut, menghilangkan sel-sel kulit yang sudah mati, malah kulit yang disapu akan terasa licin..
Beberapa ujian ke atas bahan ini pernah dijalankan dan hasilnya mendapati sesetengah algae mempunyai protein, vitamin A, gula, kanji, vitamin B1 dan zat besi, antara lain. Kebanyakan bahan-bahan ini boleh mendatangkan kebaikan kepada kulit sama ada sebagai emolien atau antioksidan. "

cubalah... aku dah cuba...

till then,

(^_^)v Peace!!

Tuesday, 1 January 2013

Jurnal | Meet Fatin Liyana

Assalamualaikum n hye..

dh lme x update,..
busy study week la ktekan..
ok not to late to say Happy New Year guys..

hehhehhe.. 1.1.13 aku ad dinner antara sume dak medic ukm
to meet all our buddies n seniors..
mengeratkan hubungan silaturrahim..
Makan Malam Warisan Mesra

then



till then...
Peace yoo (^^)v

p/s ak xsempat nk bjumpa sbb kelam kabut nk blik.. hek33

Klik enTry Yg agak2 Menarik ^^