Friday 15 February 2013

Photo Contest: Aku dan Dia by Blog Paly

Assalamualaikum n hye^^

harini aku nak join satu contest yang menarik perhatian aku^^

KLIK SINI klu nak join

gambar ni aku suka sangat.. menceritakan segala tentang aku dan dia^^


nmpak x kamera tuh? My Nikon D90 adalah segalanya buat aku.. dy telah mengembara ngan aku di setiap pelosok tempat dari puncak bukit sehinggalah ke paras laut..memberi gambaran kenangan yang mungkin akan dilupakan.. the most precious adalah kawan aku tuh.. Siti Akhirah Rosmaniah ^^ ada dengan aku di setiap tawa dan duka.. kenapa gambar ni hitam putih?? kadang2 memori kita begitu kabur, mungkin tidak ingat akn bju apa warna apa,.. tp yang kita ingat, kejadian itu sendiri yang mewarnai kehidupan kita sekarang :)

till then, tq
(^_^)v Peace!

2 comments:

  1. thx sudi join contest ni :)

    ReplyDelete
  2. gudluck dear :)

    http://tomatobey.blogspot.com/2013/02/photo-contest-aku-dan-dia-by-blog-paly.html

    ReplyDelete

Klik enTry Yg agak2 Menarik ^^