Saturday 9 March 2013

Luahan | jiwang sweet♥

Assalamualaikum n hye...

Well aku berangan sowg2 bile dh kahwin nnt..
Hahhaha... blajar x abes lg nk kahwen..
Gatai bebenor..
Xla... sbb aku ni jiwang... so aku nak lelaki yang sweet..

Bley x? Bley x?

So mulakan imaginasi....

Bila suami ak pulg dr oustation...
Then ak tggu dia sambil berdiri...
Dia send message ktenye dh nak sampai...
Tp mata aku meliar.. cari dimana la kelibat suamiku...
Hatiku kian berdebar.. wlupon sudh lme bersama..
Perasaan nye hampir sme seperti ptama kali ak mahu bjumpanya..
Perasaan yang terlalu rindukan suamiku..
Sehinggakan aku terbau badannya.. harum~
Bila ku pusing... rupa2nye dia di belakang aku..
Terus aku peluk.. n dia pon mencium dahi ku...

Auuuww sweett...
Ok x.. hahhaha

Till then,
(^_^)v  Peace!

No comments:

Post a Comment

Klik enTry Yg agak2 Menarik ^^