Monday 5 November 2012

Jurnal | Extreme! Ada berani??

Assalamualaikum n hye!

ok.. dah lama x update.. busy sangat..
kelas asyik2 dari kul 8.00 pg-6.00ptg
adowai.. letih2..
baru2 ni aku join satu group wat aktiviti..
saje nak menCAPAP.. keh3..
aku suka nak menyibok ni.. huk3..

pernah dgar pasal SKYTREX???
ala yg ala2 flying fox+ beberapa obstacle...
giler EKSTREME!!! hahahaha... so?? anda berani terima cabaran???


tempat: TaMAN Botani Shah Alam..
klu kowg nak join bley search kat Google.. hahahah


spe nampak owg yg tgah ber"flying" fox kat situh.. cecaricecari.. keh3...
anda berani nak nek tangga 14m.. macammm
ni??

hahhaha.. disebabkan aku second last.. aku gayat!!
wuargh menggigil kaki aku.. seb bek aku second last..
Aidah je saksi aku time tuh.. klu x..
pergh malu la beb! gadis macho cam aku ni gayat! hahahah
so aku nak gtaw yg aku... tak menghabiskan cabaran ni..
so memang LooSER! tp x jugak.. bukan sng taw..
nak mengaku nak keluar dr cabaran ni..

my fren Tengku Nad time ni tercedera..
time tengah 'sliding' flying fox tersalah pegang.. so jari dy tergesel ngan kabel..
perghhh...
but dy tenang.. dah kuar tuh bru la dy gtaw.. ada yg penat n x larat..
aku plak... sebab aku bawak kamera.. bile ad kat atas tuh.. aku wisau kamera aku jatuh..
hahahahha
t len kali aku nek xmaw bawak kamera..
n aku akan buktikan aku akan habiskan..

ni kwn aku nabilah~ antara yg exit dlu tp dy second exit kiteowg first exit...
dy dh x larat dh.. pastuh kena tggu plak uuh..
jaring2 ni pon ada kot tempat yg plg tinggi...


tuh tarzan alaf baru lengkap berpakaian...lupakan aje si Boo ni..
nampak tali2 n paip2 tuh..
tuh la obstacle or halangan yg kiteowg kena tempuhi yang ku tak tempuhi..
huahuahuahua...

kowg bley la blagak Charlie's angels pas abes obstacle ni..
hahahha.. cam angelz... ni~~ hiuhiuhiu...

or you can feel like superhero HERO! hoyeh~

buat Farhana my best stalker... thanks a lot sebab sudi terima aku...
huk3... tq sangat.. I know u r stress right now.. because all these activities...
u give a lot of effort.. people may not realize your effort but someone knows..
all your effort will be paid soon if not now.. but maybe someday..
Allah knows the best for us...
percaya pada Dia... nescaya ketabahan kita lebih dari apa yang disangka..
Dia akan menolong, kita pula hanya mampu berdoa dan bersyukur segalanya...
ada hikmahnya^^

Allah akan permudahkan segala jalan yang menuju kebaikan InsyaAllah~


till then,
Peace! (^_^)v

5 comments:

  1. pernah pergi gak...time induksi dgn junior sem lepas...tak sempat buat flying fox je...

    ReplyDelete
  2. superhero tgh tgk j.lo..terkedu..hehe

    ReplyDelete
  3. jihah! gmbar aku mane? hahaha...gurau2..
    thanks a lot..!!!
    thanks sgt2 sebab datang hari tu.. :D

    ReplyDelete

Klik enTry Yg agak2 Menarik ^^