Saturday 17 November 2012

Jurnal | Broga Hill ^^

Assalamualaikum n hye~

Ok! bg siapa2 yg tgah bercuti skang..
Inilah masanya nak kluar beraktiviti! hoyeh!
Kali ni kiteowg pilih Bukit Broga~
jomlah.. asyik terperuk dalam rumah jep...
dlm bahasa lain nya "sedentary lifestyle" x bgus..x bgus.. uisk3.. 
klu x paham..
tanya Pak cik Google.. Maklumat hanya di hujung jari..
**memparaktikkan karangan BM..



ok lupakan kekotoran tuh.. aku naik cam menggila... sampai tergelincir
jalan x tergelincir.. aku yang meggelincirkan diri sendiri
 bukit neyh owg yg x fit cam aku pon bleyh naik..
Mule2 mang la ase cam pergh! nak putus asa~

tapi semangat keutuhan n kata2 semangat yg disampaikan ni.. menjadi "booster" untuk trus naik^^
Ada 3 peak.. yg ni first peak..
Bila dh sampai..
ase sgt2 terharu... ni lah hasil aku dapat...
Tiba2 rasa cam nak tgkap gambar wedding kat sini...
hahahahahahha

Kawan aku cakap aku GILA..
but doesn't matter..

ok at the first time mang ak QUIT!
kat third peak ni....
like seriously.. korg tgoklah..
but at that time that guy yg Guide kiteowg tnye manyak kali
"xnak Nak ke?? Kat sini..bla..bla.."
Ok! dia telah berjaya membasuh otak aku..
dan akhirnya...



yeah!! kami sampai...
400m dari paras.. erk laut?? maybe..
Ini bukan perhimpunan bersih...
aku ni VIP cket pakai biru..
hahahhaha


ok! Guider kiteowg ni plg excited skali~

Last but not least.. kami kembali ke peak 1 balik...


ni gambar nak turun bal;ik ke peak 1.. ikot jln lain klu nak turun..
...
then aku x lupa nak bergambar jap..
we all in this together~


dengan The Stalkers~ sbb kiteowg ni mang suke stalk owg.. kui3..

FARHANA n ZAITI

till then,

Chill (^_^)v HoYeh!

2 comments:

  1. BESHHHHHNYEEEEE .. PEGI XAJAK KITW PUN KEN ? YE LA YE LA

    ReplyDelete
  2. hahaha....
    disebabkan broga hill nie la kulit kena sun burnt..
    segan nk gi kelas...hehehehe

    ReplyDelete

Klik enTry Yg agak2 Menarik ^^