Sunday 16 February 2014

Luahan | Hidup ini...

 Assalamualaikum n hye!

Oh my mimpi apakah aku update blog...
dr sehari sekali, seminggu sekali, sebulan sekali...
kini.... setahun sekali..

hahahahah **gelak comel setelah setahun praktis**
mohon ampun atas kegilaan hidupku ini...
hohohooho..

well dalam setahun dah banyak yang terjadi..
kadang2 pe yg aku update dalam blog ni boleh menjadi reflektif dlam hidup aku..
erti kata lain.. muhasabah...

pergh!!! matang giler ayat...ok ak dh tua..
tuh la spe suwo blaja x lepas.. kan kena ulang..
makin lanjut la usia..
hahaha.. nak wat camne an..
wlupon markah 49.. lagi satu je nk dapat 50..
klu x kompem aku lepas..
well, mungkin tuh adalah hasil yg aku dapat atas usaha aku..
ataupun ini takdir ku.... yg pasti kita kena redha dan terima..
mungkin pada saat ini aku diuji...
Allah xkan membebankan hambaNya melainkan mereka mampu memikulnya...

hahahahha.. dh lepas satu sem pon.. baru nak cerita..
thats y la kot owg kte...
Hidup ini umpama roda....
Yang berputar kadang2 kita dibawah, adakala kita di atas..
ek? klu aku... ibaratkan hidup ini umpama roda yang pancit...
dipam selagi mampu, ditukar yang baru klu mampu.
klu di 'translate'kan mengikut pehaman aku..
if klu sesuatu yang berlaku dalam hidup ini..
berusahalah untuk hadapi rintangan... aiseyh.. cakap mang la senang..
well bagus klu develop kata kata positif dalam diri ni..
if klu x menjadi jugak.. mulakan lah dengan sesuatu yang baru..


till then,
(^_^)v Peace!


No comments:

Post a Comment

Klik enTry Yg agak2 Menarik ^^