Assalamualaikum n hye...
ni untuk header untuk ko farhana ...<-- The Best Stalker
ak xdela reti sangat ni saje yg termampu.. klu terbesar or terkecik ko pandai2 la ekk..
hhehehehe... pilih mne ko nak ho3...
theme pink and purple.. huuhuhu..
till then Peace (^_^)v
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Klik enTry Yg agak2 Menarik ^^
-
Assalamualaikum n hye.. ada apa dengan darah? hahaha.. aku x tahu nak post pasal apa?.. disebabkan aku belajar pasal darah.. so hari2 te...
-
Assalamualaikum n hye.. Esok dah nak balik kampung.. huhuhu.. ^^ Aku ske balik kampung neyh.. tapi tahap yg paling segan bile owg tegor.....
-
jimur nak join segmen ni kali ni.. follower jimur yang setakat ni seramai.. seramai 189 follower yg kiut miut gituh.. jimur...
-
~Tahun ni baju raye Jihah warna turqoise... Doodle ni nak namakan Capik n Jimur ^^v ~Ucapan Aidilfitri 2012 buat kawan2 yang berada...
-
Hye sume.. jihah nak join segmen ni plak la.. nak Join?? KLIK SINI nak tag : http://angellovesoldier.blogspot.com/ Follow...






thanks jihah!!! heheheh..
ReplyDeleteEWAH ..KEMBOR .. HEADER TUK KITE MNE
ReplyDelete